ورزشی

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل سلتاویگو و دیدار تیم های بارسلونا و ایبار از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

 

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل سلتاویگو و دیدار تیم های بارسلونا و ایبار از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

 

به گزارش ایسنا، هفته بیست و هشتم لالیگا شنبه آغاز شد. در مهمترین دیدار مادرید برابر سلتاویگو پیروز شد. امروز نیز بارسلونا به مصاف ایبار می رود.

 

مارکا

 

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی پرگل رئال مادرید و گلزنی کریستیانو رونالدو اختصاص دارد. مادرید هفت بر یک برابر سلتاویگو پیروز شد. رونالدو چهار گل را به ثمر رساند. او رکورد تلمو سارا را شکست و تعداد گل های خود را برای مادرید به 352 رساند. په په، خسه و گرت بیل دیگر گل های سفیدپوشان را به ثمر رساندند.

 

این نشریه به نتایج و بازی های این هفته لالیگا اشاره کرد. ویارئال با یک گل مغلوب لاس پالماس شد، دیدار تیم های سویا و ختافه به تساوی یک بر یک رسید و دپورتیوو لاکرونیا و مالاگا سه بر سه مساوی شدند. امروز در مهم ترین بازی ها بارسلونا در نبود نیمار به مصاف ایبار می رود و اتلتیکو مهمان والنسیا است.

 

موندودپورتیوو

 

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم های بارسلونا و ایباراختصاص دارد. آبی اناری ها به دنبال ثبت 36 بازی پیاپی بدون شکست است.

 

سخنان لوییس انریکه درباره تمدید قرارداد لیونل مسی از عناوین این نشریه است. سرمربی بارسلونا گفت: مسی تا جایی که بخواهد می تواند بهترین باشد، امیدوارم تا 40 سالگی این چنین باشد.

 

این روزنامه به پیروزی لسترسیتی اشاره کرد. شاگردان کلودیو رانیری با شکست واتفورد فاصله خود را با دیگر تیم ها در صدر جدول به پنج امتیاز رساندند. تنها 9 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است.

 

آس

 

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی رئال مادرید اختصاص دارد.

 

این نشریه به کم کردن جریمه بازیکنی که در محوطه جریمه خطا می کند اشاره کرد. فیفا تصمیم گرفت که داور همزمان پنالتی، کارت زرد و اخراج را به کار نبرد.

 

اسپورت

 

تیتر نخست این روزنامه به لوییس سوارس اختصاص دارد. مهاجم بارسلونا می خواهد با گلزنی در این دیدار جای خود را درجدول برترین گلزنان لالیگا از رونالدو پس بگیرد.

 

تساوی تیم های آرسنال و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس از عناوین این نشریه است. دیدار این دو تیم دو بر دو به پایان رسید.

 

این روزنامه به تساوی بدون گل دورتموند و بایرن مونیخ اشاره کرد. شاگردان پپ گواردیولا همچنان صدرنشین بوندس لیگا هستند.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا