رپورتاژ

خرید رپورتاژ آگهی فروش رپورتاژ با قیمت و کیفیت استثنایی ۱۰۰%

در صورتی که بخواهید محتوا توسط ما تولید شود تا یک روز زمان می برد تا محتوای اینجا شما تولید شود. درج ویدیو در رپورتاژ آگهی هم تنها زمانی میسر هست که ویدیوی شما در فضای دیگه ای آپلود شده و لینک در اختیار ما قرار بگیره. ما قبلا در منابع دیگری رپورتاژ منتشر کردیم و قصد داریم در منابع اختصاصی شما، رپورتاژ برند منتشر کنیم. یعنی متن های رپورتاژ آگهی که قبلا منتشر شده رو مجدد در منابع شما انتشار بدیم.

یعنی اینکه مثلا لایه اول چند رپورتاژ فارسی و دانشگاهی منتشر کنید و برای هر کدام از این رپورتاژها لایه دوم و سوم را با لینک سازی در وبلاگ ها و پروفایل ها وسایتهایی که بک لینک رایگان می دهندایجاد کنید.
شما می‌‌توانید با مراجعه به وبسایت تریبون از پکیج‌های جذاب و فوق العاده رپورتاژ آگهی‌‌‌‌‌ها مطلع شوید و از مزایای آن بهره‌مند گردید.

در ادامه، دو مثال از مطالب رپورتاژ آگهی بررسی و نکات مربوط به آن بیان می‌شوند.

کاری کنید که رپورتاژآگهی شما صرفا جنبه تبلیغاتی نداشته باشد، بلکه بصورت یک مقاله یا یک خبر جلوه کند زیرا شما باید با مخاطب ارتباط برقرار کنید اگر مخاطب بفهمد هدف شما فقط تبلیغات است توجه کمتری به رپورتاژشما می کند. برای سایت های چند زبانه خارجی می توان از سایر کشور ها رپورتاژ با زبان های مختلف دریافت کرد. با این کار دیگر نیاز نیست فقط پورتاژ های انگلیسی یا فارسی خریداری کنید. می توانید با زبان های ترکی، روسی، عربی، آلمانی و … لینک سازی کنید.

چند پیشنهاد برای تاثیر بیشتر رپورتاژهای دانشگاهی

بعد از دریافت پاسخ سؤال رپورتاژ آگهی چیست، نوبت به بررسی این مدل از تبلیغات در سئوی سایت می‌رسد؛ مسئله ای که هدف اصلی ما در این مقاله است. چنانچه لینک سازی ها با تعدادی معقول و غیراسپم باشند، می توانند به شدت برای افزایش قدرت رپورتاژ و تاثیر پیذیری آن مفید باشند. به همین خاطر پیشنهاد می گردد در صورتی که قصد لینک سازی برای رپورتاژ آگهی ثبت شده خود دارید حتما با تعداد بسیار محدود و در منابع معتبر همچون وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی این کار را انجام دهید. شما می بایست سعی نمائید که لینک سازی ها به صورت کاملا طبیعی جلوه نمایند تا از جریمه های گوگل به دور باشید. بنابراین در حالت عادی پیشنهاد ما عدم انجام لینک سازی بوده اما در صورتیکه از صحت و کیفیت لینک سازی اطمینان دارید، پیشنهاد ما لینک سازی به تعداد محدود اما در منابع معتبر خواهد بود. با استفاده از خدمات خرید رپورتاژ آگهی یک‌ ­بار هزینه‌ی انتشار محتوا را پرداخت می‌کنید اما تأثیر آن برای همیشه روی کسب‌وکارتان باقی خواهد ماند!

خرید رپورتاژ رایگان ارزان قدرتمند

در این بخش به بررسی مهمترین فاکتورها و میزان تاثیر هر کدام میپردازیم. بک لینک رایگان همانطور که از نامش پیداست نیازی به صرف هزینه ندارد. اما از آنجایی که به دست آوردن بک لینک رایگان کمی سخت است خیلی از کاربران اقدام به خرید بک لینک ارزان می کنند. خرید بک لینک ارزان اگرچه می تواند موجب بازدید زیاد طراحی وب سایت شما شود، اما خلاف قواعد موتور های جستجو می باشد. اگر گوگل متوجه شود که شما خرید بک لینک انجام داده اید طراحی سایت شما را جریمه می کند. یعنی شما برای تبلیغات محصولات و خدمات خود تولید محتوا می کنید و آن را به منظور تبلیغات در سایر سایت ها قرار می دهید و لینک سایت خود را در محتوای تولید شده قرار می دهید.

در جدول زیر تمام نکات مهم در خرید رپورتاژ آگهی را جمع‌بندی کرده‌ایم. رتبه دامنه نشان‌دهنده قدرت پروفایل بک‌لینک وب‌سایت و معیاری در مقیاس بین ۰ تا ۱۰۰ است. هر چه Domain Rating بیشتر باشد، در واقع «Link Juice» یا به عبارت ساده‌تر، اعتبار بیشتری به لینک موجود در مطلب منتقل می‌شود. دامنه منبع، رتبه خود را به صورت مساوی بین لینک‌های هر مطلب تقسیم می‌کند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا