استان ها

پراکندگی قطعی گاز در مشهد

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در نقاطی از مشهد به صورت پراکنده مواردی از افت فشار به دلیل اختلال در رگولاتورهای گاز و ایستگاه‌ها به دلیل افزایش مصرف ایجاد شده و این قطع گاز بیشتر در جنوب غربی مشهد رخ داده است. همکاران ما در ایستگاه‌ها پیگیر موضوع هستند تا بتوانند مشکل را رفع کنند.

 

فرشید دشتی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قطع گاز در مشهد اظهار کرد: مشهد یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک دارد. این موارد قطعی گاز موردی و در سرشاخه‌هاست. همکاران ما در ایستگاه‌های شیر داخل شهر اقدامات لازم و عملیات فنی را انجام می‌دهند.

 

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: همشهریان به دلیل وجود مسائل ایمنی باید از دست زدن به رگولاتورهای گاز درب منازل به صورت شخصی پرهیز کنند. همکاران ما برای رفع مشکل مراجعه خواهند کرد. البته ممکن است مشکل از رگولاتورهای گاز درب منازل نبوده و مربوط به ایستگاه شیر باشد که حل این مساله تا حدودی زمانبر است.

 

دشتی تصریح کرد: طی چند روز گذشته میزان مصرف گاز در مشهد بسیار افزایش یافته و به همین دلیل اختلالاتی به وجود آمده است. شهروندان می‌توانند در صورت افت فشار گاز بدون تماس با شماره ۱۹۴ با سامانه ۵۰۰۰۱۱۵۹۴ شماره اشتراک خود را پیامک کنند.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا