استان ها

تیم ملی فوتسال ناشنوایان از ارومیه برای مسابقات آسیا-اقیانوسیه استارت زد

تیم ملی فوتسال ناشنوایان از ارومیه برای مسابقات آسیا-اقیانوسیه استارت زد

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان افزود: اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیا-اقیانوسیه در اردیبهشت سال آینده از ارومیه آغاز شده و شش اردوی دیگر خواهیم داشت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی رعدی گفت: در این اردو ۱۵ بازیکن از استان‌های مختلف حضور دارند که در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست در حال انجام مراحل آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در ششمین دوره مسابقات آسیا – اقیانوسیه هستند.

وی افزود: در این اردو «دانیال رشیدی» از استان آذربایجان‌غربی نیز حضور داشت که به سبب مشکلات شخصی اردو را ترک کرد ضمن اینکه در اردوهای دیگر دو بازیکن دیگر نیز به تیم ملی دعوت خواهندشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان اظهار کرد: بعد از اردوی ارومیه، تیم ملی شش اردوی دیگر خواهدداشت تا با رسیدن به آمادگی کامل برای پنجمین قهرمانی به مسابقات اعزام شویم.

رعدی با تمجید از میزبانی ارومیه و تلاش رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی و مسئولین استانی در ایجاد شرایط بهینه برای اردو خاطر نشان کرد: هدف ما کسب دوباره عنوان قهرمانی در آسیا و راهیابی به مسابقات جهانی که آبان‌ماه ۱۴۰۲ در برزیل برگزار خواهدشد است و بی‌شک با رسیدن به مرز آمادگی از نفرات در اردو که بهترین نفرات حال حاضر کشور هستند دستیابی به این مهم دور از دسترس نیست.

46

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا