ورزشی

ملی پوش اسکواش بانوان: امیدوارم در آسیا رتبه بهتری بدست آوریم

آرزو موسوی‌زاده گفت: مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و امیدواریم که بتوانیم در این مسابقات رتبه بهتری بیاوریم.

 

آرزو موسوی‌زاده گفت: مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و امیدواریم که بتوانیم در این مسابقات رتبه بهتری بیاوریم.

 

ملی‌پوش اسکواش بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل این مسابقات که در کویت برگزار شده بود ایران هشتم شده است، افزود: این مسابقات دو سال یک بار برگزار می‌شود و امیدواریم که بتوانیم در این مسابقات رتبه بهتری بیاوریم زیرا تمام تیم‌ها قوی هستند و نمی‌توان قول مقام داد.

 

ملی پوش اسکواش بانوان با اشاره به اینکه مسابقات قبلی تجربه بسیار خوبی بوده است، افزود: این مسابقات باعث کسب تجربه بیشتر می‌شود، اما امیدوارم افتخار آفرین باشم ولی قول نمی‌دهم.

 

به گزارش ایسنا، این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که ترکیب تیم ملی بانوان را تابا تقوی، آرزو سادات موسوی‌زاده، پرند دولتی‌زاده و فاطمه سادات حیدری تشکیل می‌دهند که مستانه کرم پور سرمربی تیم است. ترکیب تیم ملی مردان را سید محمد حسین سنایی، محمد رضا صادق پور، محمد حسین جعفری و نوید ملک ثابت تشکیل می‌دهند که سید علیرضا سنایی سرمربی است.

 

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش قهرمانی آسیا از 20 تا 26 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا