ورزشی

محمد نوری: تشنه پیروزی بودیم/ کی‌روش از عملکردم راضی بود

محمد نوری معتقد است تیم ملی بهترین بازی خود را مقابل کره جنوبی انجام داده است.

 

محمد نوری معتقد است تیم ملی بهترین بازی خود را مقابل کره جنوبی انجام داده است.

 

هافبک تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی ایران برابر کره جنوبی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این بازی حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم. در این چند وقت رسانه‌ها و مردم و به ویژه مسئولان رده بالای کشور از تیم ملی حمایت کردند و باز هم دیدیم که اگر ایرانی‌ها متحد باشند هر حریفی را می‌توانند شکست دهند.

 

وی افزود: با وجود اینکه 10 نفره شدیم اما همه با هم یکدل بودیم و با دوندگی بیشتر توانستیم کره جنوبی را که لژیونرهای زیادی در اختیار داشت، شکست دهیم. فکر می‌کنم همه هواداران از کیفیت بازی تیم ملی راضی بودند. با این برد شانس صعودمان خیلی بیشتر شده و با امید زیادی به بازی‌های بعد نگاه می‌کنیم.

 

نوری درباره ترکیب جدید خط حمله تیم ملی متشکل از او، قوچان نژاد، دژاگه و شجاعی گفت: تیم ملی خیلی خوب بازی کرد و خط حمله هم عملکرد خوبی داشت. از سه بازی قبل خیلی بهتر کار کردیم و تعویض‌های کی‌روش و دیشب هم خدا را شکر من در ترکیب بودم. تیم ملی 23 بازیکن آماده داشت که همه تشنه پیروزی بودند.

 

وی درباره عملکرد خود به ایسنا گفت: به نظر خودم خوب بازی کردم. اولین بار بود که جلوی کره بازی می‌کردم و کی‌روش و کادر فنی هم بعد از بازی از عملکردم راضی بود.

 

نوری درباره جو موجود میان بازیکنان و خوشحالی همه نیمکت‌نشینان پس از گل به کره جنوبی و پایان بازی گفت: تیم ملی واقعا الان جو خوبی دارد. واقعا همه یکدل و متحدند. در بازی با کره مهم نبود چه کسی بازی می‌کند و چه کسی روی نیمکت است، همه به فکر پیروزی بودند. همین جو روی سکوها هم بود، هم تماشاگران داخل ورزشگاه و هم مردم در خانه‌هایشان از تیم ملی حمایت کامل کردند.

 

وی گفت: با این برد 7 امتیازی شدیم و بازی حساسی با ازبکستان داریم که باز هم نیازمند حمایت رسانه‌ها و مردم هستیم. اگر ازبکستان را ببریم 70 درصد راه را رفته‌ایم و با یک نتیجه خوب مقابل لبنان در تهران راهی جام جهانی می‌شویم.

 

ملی‌پوش پرسپولیس درباره شرایط این تیم هم گفت: پرسپولیس هم شرایطش روز به روز بهتر می‌شود. یک بازی سخت با راه آهن داریم که تا الان نتایج خوبی گرفته، اما امیدواریم با شکست این تیم وضعیت خود را در جدول بهتر کنیم. دوست داریم هواداران همان طور که تا دقیقه 90 تیم ملی را حمایت کردند، پرسپولیس را هم تشویق کنند تا برنده بازی شویم.

 

منبع خبرگزاری ایسنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا